03.25. 2015. |
MARKETING PÁLYÁZAT MEGYÉKNEK ÉS TELEPÜLÉSEKNEK Legyen a mi megyénk a "Marketingaktív megye!- Forrás: www.moosz.com |
|
A „Marketing fővárosa 2015” és a „Marketingaktív megye 2015” címet az a település, illetve megye nyeri el, melynek szervezetei, marketing projektjei a legtöbb „Városmarketing gyémántot” gyűjtötték a Magyar Marketing Szövetség által meghirdetett idei pályázaton. 2015-ig május 8-ig lehet nevezni. |
A Magyar Marketing Szövetség 2015-ben megalapította az Országos Városmarketing Díjat, mellyel az előző év szakmailag legjobb városmarketing kampányait, programjait kívánja elismerni a Városmarketing gyémánt védjeggyel. Egy jó városmarketing tevékenység ugyanis pozitív hatással van az ott élők mindennapjaira, a város ismertségére és megítélésre! - véli a szövetség.
Pályázhatnak önkormányzatok, önkormányzatok szervezetei és vállalkozásai, egyesületek, non-profit szervezetek, szakmai és érdekképviseleti szervezetek, alapítványok és egyéb civil szervezetek, üzleti vállalkozások, vagy magánszemélyek. Nevezni hat kategóriában – rendezvény, külső-, belső kommunikáció, arculattervezés, projekt- és indirekt marketing témában - lehet, a 2014. január 1. és 2015. február 28. között megvalósított aktivitásokkal. A szakmai zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a Városmarketing gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével.
Nevezési határidő: 2015. május 8.
Az Országos Városmarketing Díj három elismerési formát ötvöz, úgymint
- „Városmarketing gyémánt” védjegy,
- a „Marketing fővárosa fődíj”, valamint
- „Marketingaktív megye” elismerő cím.
A „Marketingaktív megye” elismerő címet, nem pályázat útján az a megye, s a megyét képviselő megyei önkormányzat elnöke nyerheti el, melynek területén az adott pályázati időszakban a legtöbb „Városmarketing gyémánt” díjas város-, településmarketing teljesítmény került megvalósításra. Ez az aktivitás jelzi, hogy a megyében fontos és sikeres a települések marketingtevékenysége. A „Marketingaktív megye” címmel a Magyar Marketing Szövetség elismerni és ösztönözni kívánja mindazon politikai és közösségi szervezetet, akik az adott területen erőforrásaikkal, szakmai aktivitásukkal segíteni tudják a sikeres közösségi, társadalmi marketingmunkát.
A „Marketing fővárosa fődíjat”, illetve „Marketingaktív megye” címet elnyerő önkormányzatok számára egy egynapos, maximum 15 fő részvételét lehetővé tevő, tartalmilag a nyertessel egyeztetett, célorientált szakmai workshop, tréning szervezését, lebonyolítását biztosítja a Magyar Marketing Szövetség, valamint az ötletgazda Miskolci Egyetem Marketing Intézete és a Hinora Marketing Group.
Ezúton is arra buzdítjuk Jász-Nagykun-Szolnok megyei településeit, hogy vegyenek részt a pályázatban és legyen a mi megyénk a "Marketingaktív megye 2015" elismerő cím tulajdonosa.
|